Thursday, November 13, 2008

Anugerah...

Last Sunday tadika hidayah ada buat Gradution Day untuk budak2 6 tahun. Hidayah ada bawak balik kad jemputan... tapi aku buat tak kisah ja la since Hidayah is just 4 yrs old and maybe cikgu dia suruh pegi setakat nnk memeriahkan majlis... so pada tanggapan aku dia tak terlibat la tanpa melihat betul2 apa yang tertulis kat kad tu... On saturday, aku kemas2 beg sekolah... dan check buku2 dia... aku terjumpa lagi Kad Jemputan tu.... so this time, aku spend a little bit more time to go through the Kad.... KAd tu ada 3 point...1st point - Konvokesyen untuk pelajar 6 tahun... 2nd point - Menyertai persembahan.... 3rd point - Menerima Anugerah.... and there is a tick on Menerima Anugerah.... ish... betul ker nie? apa la anugerah yang anak aku dapat.... Gelak Paling Kuat ker? Lompat Katak paling jauh ker? as we know, kindergarden kan suka bagi anugerah yang funny2..... so, laki aku kata... jom la kita pi tgk... since sunday kita tak buat apa2? aku pun pegi dan bersiap ala kadar..... KELAB SHAH ALAM.... roughly, aku tau kat mana tempat dia since aku gi conduct training kat KGSAAS.

kat pintu masuk.... Hidayah pakai tudung nampak rambut..... dh berpuluh kali aku betulkan... tapi rambut dia still kuar jugak..... because of y? dia tak suka pakai "anak" tudung kat dlm.....

Susah betul nk jaga Taufiq since dia tak suka dok setempat.... dia nk berjalan2... phewww...


Ramai jugak org yang datang.... kami terpaksa dok belakang sekali... so kalau nk tgk persembahan kanak2 kena la berdiri....


Some of kawan2......
Cikgu tengah buat persiapan....

So bila aku sampai sana... cikgu bagi la aku satu buku..... buku aturcara majlis.... so dalam tu aku selak... nampak la senarai nama penerima anugerah..... 4 Tahun.... Nurhidayah Aqilah Binti Ahmad Zawal - Pelajar Cemerlang Akademik bagi sesi 2008.....
Syukur alhamdulliah atas kurniaanMu..... di harap tahun depan Hidayah akan dpt mengekalkan kecemerlangan tu.... Amin....

No comments: